APROgRAMOZO.NET - Programoz Állás Is!

2007. június 23., szombat

Programozó Munka

Újra Programozó Munka!

Addig fogok ebbe a blogba írogatni (mint ha ez egy apróhirdetés feladás lenne), amíg nem találok elég megbízható programozót.
Négy napja kezdtem el ezt a blogot, de már második vagyok
a google találati listáján a programozó állás, 6. a programozói munka, és 21. a programozó munka kifejezésekre.
Lehet, hogy Te is a google kereső segítségével találtál ide!
Persze nem csak úgy magától kerültem fel ilyen hamar
a kereső találati lista jó helyére a programozó munka és állás szavakra, hanem azért, mert értek hozzá, illetve értek hozzá egy kicsit (nagyon). Ha programozó vagy, akkor, lehet hogy Te is!

Tehát, kell nekem egy-két jó programozó, és én is kellek pár programozó számára, mivel velem együttműködve pénzre válthatják a programozó képességüket! Például php, MySQL alapú apróhirdetés (apróhirdetés feladás) oldalakat kellene készíteni, telepíteni, karbantartani.

Eszem ágában sincs többet fizetést adni egy programozó számára, mivel én magam nem tudom megítélni, hogy mennyire ért a programozó szakmához. Manapság Dunát lehet rekeszteni a gyenge és a középszerű, illetve a fiatal tehetséges, de még gyakorlatlan, és/vagy képzetlen programozó tömegekkel!

Kattints ide: a PROGRAMOZÓ szóra, és megtudod, hogy pontosan mit ajánlók, és mit kérek!

Egyébként hamarosan elindul egy programozó apróhirdetés szájt, ahol programozó állás, programozó munka, azaz programozó-munka keresés, és programozó állás kínálás, tehát programozó munka és programozó állás ajánlatok lesznek!

(Az elérhetőségeim az első bejegyzésben vannak! Várom az érdeklődők jelentkezését!)

.

Nincsenek megjegyzések:

Az iwiw-en is!

Az iwiw-en is!
Programozó Állas az Iwiw-en is!

SEOKE - Ez a SEOké! OK? Ez itt a... SEO

SEO OKOSSÁGOK MAGYARUL

Keresőoptimalizálás

Online Értékesítés - A Háromszög Titka! (kattints a képre)